Alle beoordelingen zijn van Thuisbezorgd.nl klanten die besteld hebben bij Cafetaria Inkie's. Meer weten? Ontdek meer
Herman
24 jun 2026 om 19:00
Ooo met dit weer ga je toch niet koken, ik laat altijd inkies komen. Lekker snel vers en warm en dat smaakt me toch lekker ik zou het elke dag wel willen.
Evora
20 jun 2026 om 21:31
Altijd en iedere keer weer!
Herman
18 jun 2026 om 21:04
Ja je kan merken dat er aandacht aan is besteed, Het was lekker warm en vers. Was ook goed verpakt.
elizabeth
18 jun 2026 om 19:48
Lekker warm goed te eten
Nancy
17 jun 2026 om 19:07
Was lekker
Herman
9 jun 2026 om 19:22
Weer lekker snel bezorgd door de altijd lachende eigenaar. Het eten was lekker warm. Goed bereid en heerlijk van smaak.
M
7 jun 2026 om 18:22
Goede en warme snacks...Snel geleverd !
pito
7 jun 2026 om 2:48
Very fresh
Herman
2 jun 2026 om 20:46
Het is altijd feest bij inkies. Snelle levering goed warm en lekker vers er is zoveel dat je soms niet weet wat je moet bestellen.
Els
30 mei 2026 om 1:32
was goedcte doen
Herman
27 mei 2026 om 19:30
Ja het is onze vaste snack winkel geworden je wordt snel geholpen en als er een probleem is nemen ze even contact op. Ja het is een fijne zaak
Nancy
25 mei 2026 om 15:38
Kwaliteit van het eten prima. Alleen had ik aangegeven het eten om 1900 te willen ontvangen omdat er dan ook ander eten zou komen en we met zijn allen tegelijk wilden eten. Eten kwam helaas al om 1830.We konden dit niet een half uur bewaren..