Alle beoordelingen zijn van Thuisbezorgd.nl klanten die besteld hebben bij Cafetaria Inkie's. Meer weten? Ontdek meer
Herman
9 jun 2026 om 19:22
Weer lekker snel bezorgd door de altijd lachende eigenaar. Het eten was lekker warm. Goed bereid en heerlijk van smaak.
M
7 jun 2026 om 18:22
Goede en warme snacks...Snel geleverd !
pito
7 jun 2026 om 2:48
Very fresh
Herman
2 jun 2026 om 20:46
Het is altijd feest bij inkies. Snelle levering goed warm en lekker vers er is zoveel dat je soms niet weet wat je moet bestellen.
Els
30 mei 2026 om 1:32
was goedcte doen
Herman
27 mei 2026 om 19:30
Ja het is onze vaste snack winkel geworden je wordt snel geholpen en als er een probleem is nemen ze even contact op. Ja het is een fijne zaak
Nancy
25 mei 2026 om 15:38
Kwaliteit van het eten prima. Alleen had ik aangegeven het eten om 1900 te willen ontvangen omdat er dan ook ander eten zou komen en we met zijn allen tegelijk wilden eten. Eten kwam helaas al om 1830.We konden dit niet een half uur bewaren..
Billie
22 mei 2026 om 22:34
Erg tevreden over onze bestelling! De levering was snel en de patat was heerlijk bereid. Alles kwam goed warm aan en smaakte erg lekker. Vriendelijke service en zeker voor herhaling vatbaar. Echt een aanrader!
Christine
22 mei 2026 om 21:04
altijd goed
Herman
13 mei 2026 om 21:40
Weer snel bezorgd door de altijd vriendelijke eigenaar die altijd lachend aan de deur staat. Het eten was weer geweldig. Ik kijk uit naar de volgende
Marjolijn
8 mei 2026 om 19:48
aardige bezorger en bestelling was ook top!
Herman
6 mei 2026 om 8:02
Ja het smaakte weer goed hoor en het werd snel geleverd